Länge sen nu.




Äntligen lite uppdatering här.
Det går trögt med kortmakeriet men det blir en del virkat istället.
Några kort har det i alla fall blivit den sista tiden.


Jag har virkat mig en väska och ett litet hjärta att ha som prydnad.
Det har varit några tunga veckor nu sen vi var tvungen att ta farväl av Vilda.
Hennes armbågar var utslitna och när livmoderinflammationen hon hade i höstas kom tillbaka så var det dags.😢
Jobbigt beslut men det var det rätta.
Hon skulle fyllt 11 år om 2 månader så hon har haft ett långt och bra liv.💗
Hon är saknad varje dag av oss och lilla Humla.

Ha det bra i vårsolen💗💜💚

Kommentarer
Postat av: Znogge

Roligt med en uppdatering här även om den är lite av den sorgligare sorten. Hur som helst har jag alltid uppskattat att se dina kreativa och fina kort här och IRL!

Kram

2015-03-10 @ 21:35:23
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Cornelia

Det här har jag missat... tråkigt att höra. Det är så svårt att mista sina vänner. Ida är borta sen drygt ett år, men en ny liten guldklimp trampar nu på våra golv.

Minnena lever alltid kvar.

Skickar dej en stor, varm kram!

Svar: Hej Cornelia!
Kul att höra av dig.😊
Ledsen att höra att Ida är borta.😞
Vi har en liten Humla som snart blir 3 år.
Blev en liten ras då jag kände att det var för jobbigt fysiskt med stor hund.
Dålig på att läsa bloggar och uppdatera min egen.
Det blir mest FB nu mer.
Varma kramar💗
Helena

2015-09-29 @ 19:31:14
URL: http://raggsocka1.blogspot.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0