Tändsticksask.

Gillar att altra tändsticksaskar.
De är perfekta gåbortpresenter.
Denna ask är en sån med plån på bara en sida så jag har gjort
som ett bokomslag av cardstock som jag lagt runt asken.
På sidan och på ovansidan har jag även lagt en bit röd cardstock.
Ovansidan har även en bit mönstrat papper som jag distressat
kanterna på och lagt Dimond stickles runt.
Tomtemotivet kommer från Maja Design och textstämpeln från
Gummiapan.
Tomten har också distressats och fått lite stickles runt kanten.
Julstjärnan (blomman) har jag stansat ut av en dies från
Marianne Design.
Jag har också använt en bit spets,snöre och en liten bjällra som
dekoration.
Ha en härlig lördag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0