Julkort

På det översta kortet har jag stämplat snöstjärnor som jag sen
embossat med vitt pulver.
Textstämpeln kommer från Inkido och den lilla stjärnan har jag
stansat ut med en MS punch.
På kort nummer 2 har jag lagt en smal dubbelhäftande tejp i kanten
på det möntrade papperer från Magnolia och sen strött glitter över den.
 Snöstjärnan är en dies från Magnolia och den har också fått lite
embosspulver på sig.
Textstämpeln som jag också embossat kommer från Maja Design.
På kort nummer 3 har jag använt mig av mönstrat papper
från Mimosa och snöstjärnan är en dies från Memory Box.
Det sista kortet har jag liftat från en bild jag hittade på
Kransen kommer från en Memory Box dies som en snäll
vän stansat ut några till mig.
Textstämpeln är Gummiapan.
Ha en mysig tisdag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Lika fina alla fyra precis som vanligt :-)

Kram

2013-11-20 @ 07:37:12
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

O så många fina kort du har gjort! Snart kommer väl mina med posten. Duktig är du som orkar med att tillverka alla dessa kort. Ha det gott och stor kram

2013-11-21 @ 11:24:18
Postat av: Kaffehörnan

Vad fina kort

2013-12-02 @ 10:00:25
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0