2012-05-28


Vilken helt underbar helg det har varit med sol och umgänge.
Jag har hunnit med att plantera några krukor men än så
länge ser det ganska kalt ut på altanen.
Senare i veckan ska jag åka och köpa mer blommor och även
tomater och kryddplant.
Igår premiärgrillade vi tillsammans med barnen och deras
respektive.
Miko och Movitz tumlade runt i trädgården medan Vilda höll
dem under uppsikt.
Idag är både prinsessan och jag ledbrutna så vi ska ha en
mysig vilodag har vi bestämt.
Ute blåser det halv storm och det är ingen värme att prata
om men den kanske kommer fram på dagen.

Ha en härlig start på veckan!

Kommentarer
Postat av: Lillemor Johansson

Va mysigt du haft det! Ser fint ut på din altan...men jag förstår att i o med att du bor norrut så är inte blommningen i full gång uppe hos dig riktigt ännu. Ha det gott! Kram vännen

2012-05-29 @ 19:47:38
Postat av: Znogge

Kan tänka mig att det tog på krafterna med dubbelt valpbesök!



Kram

2012-05-30 @ 20:31:12
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0