2012-03-07


Vilka härliga dagar vi haft ett tag nu.
Kalla nätter fortfarande men härligt soliga dagar.
Vilda är lite som en kalv på grönbete när hon studsar runt
på gården.=)
Men mest sitter hon i solen och myser.
Jag tror jag ska köpa oss ett par fällar att lägga i soffan
ute på altanen så vi kan sitta där och mysa utan att bli kall.
I måndags gjorde jag Ikea med en vän och igår var det dax
för återbesök hos tandläkaren så veckan har varit fullbokad
än så länge.
Idag har jag dock ingent planerat vilket känns skönt.
Jag tar dagen som den kommer.

Ha det bra alla!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Skönt att du har tandläkaren avklarad. Sådant hänger gärna över en. Min tur i morgon...



Kram

2012-03-07 @ 09:23:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Visst känns det skönt att det är tomt i almanackan! Så ock hos mig. Jag ska bara slappa, kanske ta en promenad och läsa vidare i min bok SNÄCKSAMLARNA, som jag läser om för andra gången.



Ha det gott söta du och njut nu av att vara fin och ren i munnen! Kram kram

2012-03-07 @ 10:46:40
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0