Långfredag.


Inte mycket till påskpynt här men några metallägg och
fjädrar har vi i alla fall.
En tulpanbukett på bordet och en kruka med påskliljor
ute på bron mer än så blev det inte i år.
En solig och fin början på dagen och lite senare idag
kommer dottern,svärsonen och lilla Miko på besök.=)

Handlade mat för hela helgen och avverkade det årliga
besöket på reumatologen igår så nu ska jag ha en lugn
och vilsam helg.
Jag har länge haft dåligt blodvärde och nu är det lägre än
vanligt så det är nog därför jag känner mig så otroligt
trött.
Något mer jag måste medicinera för men blir jag lite
piggare så är det ju värt det.=)

Vilda började medicinera mot sin allergiska klåda i måndags
och faktiskt tycker vi att hon kliar mindre redan nu.=)
Visar det sig att den hjälper så kommer hon att måsta äta
den i låg dos resten av livet vilket känns så där med tanke
på biverkningar.
Än så länge ser det lovande ut och just nu är det viktigaste
att hon slipper den hemska klådan.

Önskar er alla en underbar påskhelg!!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Underbart fint pynt, har några tuppar&hönor framme bara.

Ja så massvis med gula tulpaner. Du kan få lite blodvärde av mig, jag brukar ligga på 145-150.



Ha en underbart skön Påsk, kram kram

2012-04-06 @ 09:26:50
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja 103 är lågt det hade jag inte ens när jag var gravid...drick massvis med rödvin=)



Pappa dog -94 så det var längesen, men visst saknar jag honom, jag var pappas flicka=)

2012-04-06 @ 10:08:45
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Eftersom vi renoverar har vi inget påskpynt alls. Lite synd men det får vara. Så fina äggen är. Riktigt vackra.



103 är väldigt lågt så jag förstår om du är både trött och frusen. Järntabletter brukar faktiskt få upp det ganska så snabbt.



Tråkigt om Vilda behöver medicinera men ibland har man inget val. Miss E får ju sin medicin mot urinläckaget och tack vare de kan vi ha henne kvar. Tack och lov inga biverkningar men hur det påverkar henne i längden är vi inte säkra på. Men som sagt, vi har inget val.



Önskar dig och din familj en Glad Påsk!



Kram

2012-04-06 @ 12:51:58
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0