2012-04-25



Måste bara visa sjalen som min mor håller på att virka till mig.
Den blir helt underbart fin i dessa glada färger.=)
Kommer bli välanvänd i sommar.

Jag blev väckt lite väl tidigt idag då Vilda ville ut och kissa redan
klockan 5.
Sen när hon lagt sig igen tog Astrid the cat över och jagade
flugor och jamade högt och ljudligt.
Vi ska vara kattvakt en vecka så jag hoppas inte hon tänker
leva om så här tidigt varje morgon.

Men är man bara 6 månader så har man mycket spring i
benen och är man dessutom söt som socker så kommer
man undan med det mesta.
Hon är en så kallad skepparkatt så hon har en extra tå
på varje framtass så det ser ut som hon går omkring med
lovikavantar på sig.=)

Ikväll ska jag på pysselträff för första gången på mycket
länge.
Ska bli så kul och inspirerande att träffa alla pyssliga
tjejer.=)
Måste försöka sova en stund mitt på dagen så jag är
pigg ikväll och orkar pyssla en massa.

Ha en skön onsdag!




Kommentarer
Postat av: Åsa/asamia

Hoppas katten lugnar ner sig lite så småningom.

Tänker på dig som har ont, och hoppas det blir lite pyssel.

Kram

2012-04-26 @ 12:25:25
URL: http://asamia.blogg.se/
Postat av: Znogge

Sjalen är verkligen fin och färgställningen helt rätt i år! Kommer bli perfekt att använda en sommarkväll.



Kram

2012-04-26 @ 20:11:49
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonoraa

Va kul att du ska på pysselkväll! Du orkar säkert, man brukar ju göra det när något roligt är i görningen!



Idag har jag varit på begravning - inte lika roligt precis, men det var fint ordnat och den åldriga modern (91 år) klarade av att säga adjö till äldste sonen. Visst är det sorgligt när en gammal mor måste begrava sina barn först?



Hoppas du får en trevlig helg - stor kram från mig

2012-04-27 @ 19:27:47
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Ninni

Jättefin sjal och vilka vackra färger.



Kissen är såå söt, jag älskar ju katter mer än allt annat.

Men dom vaknar ju väldigt tidigt..hihi.

Ha en fin dag..kramen

2012-04-29 @ 09:38:04
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0