Tisdag.


Riktigt höstväder idag med regn och rusk.
Mysigt så länge man slipper gå ut.
Vovvarna lär inte vilja vara ute mer än de måste så någon
längre promenad blir det nog inte.
Vilda har inte kräkts mer men hon är fortfarande lös i magen.
Ingen diarré dock.
Igår var hon lika pigg som vanligt så jag antar att det går till
sig på någon dag.

Planen för dagen är en tur till Birsta med mor för lite shopping.
Tänkte b l a köpa några orkidéer till sovrummet.
Lite pyssel hoppas jag också hinna med då jag fick paket både
från Scraplagret och Mollys igår med b l a fina dekorationer.

Mina handleder ville inte pyssla igår trots allt nytt men idag
har jag mindre värk i dem så en stund borde jag allt kunna
sitta vid pysselbordet.

Ha en skön dag!


Kommentarer
Postat av: Eleonora

Jobbigt när man har ont i händerna mest hela tiden. För mig är det som du vet höger hand och är man då valhänt med den vänstra, så tar allting man ska göra en evig tid.



Kul med att det nya materialet som droppar in. Har du snart fått ditt pysselrum i ordningställt, så att du bara kan gå ut och stänga dörren om dig när du har pysslat klart? Skönt att slippa städa undan var varje pysselbesök.



Hoppas mamma och du hittar fina blommor i Birsta. Ha en trevlig dag tillsammans. Kram till er båda.

2011-09-13 @ 10:35:44
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Inspirerande att få hem lite nytt pysselmaterial kan jag tänka. Så lite nya blommor på det är inte fel. Speciellt inte när man har ett nytt sovrum!



Kram

2011-09-13 @ 12:16:51
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0