Onsdag.


Lite disigt idag men det ser ut att kunna klarna upp.
Tänker ta dagen som den kommer.
Igår tog jag mig iväg och handlade på Ica Maxi och efter det
sov jag mest hela dagen.
Inser att jag nog inte är riktigt frisk än så jag fortsätter att
ta det lite lugnt.
Vill inte att förkylningen tar om ännu en gång.
Jag får fortsätta att läsa och pyssla och det är ju inte helt fel
det heller.=)
Detta måste vara världens tråkigaste blogg just nu.
Känner mig lite mätt på bloggandet så jag funderar på att
bara uppdatera då jag faktiskt har nått att skriva om eller kort
att visa.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Hoppas du inte slutar helt för jag kommer att sakna din blogg med dess innehåll!



Kram

2011-09-21 @ 09:20:50
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Ambitionen att skriva varje dag har du verkligen. Något som jag själv aldrig skulle orka med. Men till slut tycker man kanske själv att allt redan har skrivits - det är kanske därför jag gör inlägg mer sällan. Men jag gillar att läsa dina inlägg även om jag blir ledsen att du så ofta inte mår så bra. Synd att vi inte finns närmare varandra, då skulle jag komma och peppa så ofta att du tröttnade på mig. Fint att du har dina goa barn, maken och lilla mamma framför allt som finns där för dig. Och såå många goda och trofasta vänner som du har... inte allom förunnat minsann.



Kanske dags för mig att beställa julkort nu snart så att du slipper stressa. Jag ska räkna ut hur många det får bli detta år och kommer tillbaka igen.



Sköt om dig och vila - för den där dumma förkylningen vill vi inte höra talas om mer här!



Kramar från Eleonora

2011-09-22 @ 12:02:12
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0