Fredag.


Älskar den här höstbilden på Ella när hon försöker få tag på
ett speciellt grässtrå.
Igår regnade det av och till hela dagen men idag ser det
ljusare ut.
Jag har ett knä som bråkar sen igår så det blir fortsatt vila
men lite pyssel hoppas jag orka med.
Måste komma igång med julkorten på allvar nu.
Brukar tycka det är roligt men i år går det lite trögt.

Angående bloggen så har jag bestämt att jag uppdaterar när
jag känner för det.
Det blir nog rätt ofta ändå skulle jag tro.=)

Ha en härlig helg!

Kommentarer
Postat av: Lena S

Det tycker jag är ett bra beslut, att uppdatera ibland bara.

Så gör jag med ;-)

Kortet i nästa inlägg va superfint :-)



Önskar dej en bra helg!



Kramis

2011-09-23 @ 17:17:31
URL: http://nelasvarld.blogg.se/
Postat av: BertaStina

Ha Ha.. vilken härlig bild =)

2011-09-23 @ 22:55:54

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0