Fredag.


Trots att jag varit dålig hela veckan så har tiden gått fort.
Veckorna rusar iväg och nu är verkligen hösten här.
Jag har börjat tömma krukorna ute och om någon vecka åker
utemöbeln in i förrådet.
Tycker inte det känns ett dugg jobbigt utan snarare befriande.
Skönt att slippa allt jobb utomhus.
Nu vill jag göra lite fint inne istället...grotta in sig inför vintern.

Huvudvärken är borta men hostan är kvar och jag känner mig
väldigt trött och slut så det blir nog en vilsam helg.
Jag hoppas att jag är fri från denna envisa förkylning innan
nästa vecka.
Det är så mycket jag skulle vilja ta tag i nu.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag har också slängt en massa blommor, men fuchsian blommar vidare och är lika vacker.

Så den får väl stanna tills frosten tar den!



Usch jag har också hosta, fast inte så mycket. Mest en liten upphostning på morgonen.hihi.



Men den har hängt i ett par veckor..ger sig väl så småningom..men när man omges av en massa bakterier hela dagarna så är det ju inte så konstigt.



Ha en fin fredag..kramen

2011-09-09 @ 08:42:03
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: BertaStina

ja, nu ska dom där blommorna bäras bort.. tycker man nyss var klar med planteringen.. fattar inte ens varför man håller på.. för den korta stunden..

Jaja.. lika dum är man varje år =)

Ha en bra dag.. Kram

2011-09-09 @ 09:38:47
Postat av: Znogge

Jag tyckte också det var skönt att få städat undan bland växterna. Nu känns det i stället roligare att köpa lite nytt inomhus.



Hoppa helgen blir vilsam så att du får krafterna tillbaka. Inga måsten alltså...



Kram

2011-09-09 @ 17:21:59
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0