Julkort.


I fredags fick jag de 4 nya magnolia stämplarna jag beställt
och detta är en av dem.
Motivet är mer vinter än jul så denna stämpel kommer jag
få mycket användning av.
Textstämpeln kommer från Gummiapan.

Helgen har varit bra på många sätt...vi har fått in utemöblerna
i förrådet,hunnit umgås med med min bästa vän och hälsat på
sonen och hans sambo i nya lägenheten + handlat ny trådlös
telefon,vattenkokare och en present.
Idag blir det en vilsam måndag...ska bara myspysa med
vovvarna och pyssla lite.
Känner mig trött och jag har mer värk än vanligt och ska jag
orka med veckans planer så måste jag vila.

Ha en skön måndag!


Kommentarer
Postat av: Ninni

Sött kort!



Härligt när man får en massa grejer gjorda, känns bra.



Ja vila på du..skulle vilja det jag med, har en begynnande förkylning som inte vill bryta ut, känner mig bara lite krasslig=(



Kram kram

2011-10-17 @ 09:38:34
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Lika fint som vanligt.



Skönt att få undan inför vintern. Jag fick in olivträdet i förrådet. Alltid något ;-)



Kram och ha en fin måndag!

2011-10-17 @ 11:37:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Malin

Vill oxå fixa inför vinter och göra fint ute på altan men har ju bara en lite lite balkong än så länge.

Vilken fin stämpel, bra med stämplar som man kan använda till mer än till bara jul... såna gillar jag :)



Vi gjorde faktiskt lite vinter i våran husvagn som vi har vid familjen stuga. / Kram Malin

2011-10-17 @ 14:38:51
URL: http://malosblogg.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0