31/10-2011


Ser ut att bli en fin och mild höstdag.
Jag vill gärna ha frost men tydligen ska det vara så här
milt ett tag nu.
Tycker nog att Ellas öga är lite mindre rött idag så jag
hoppas det vänder nu.
Hon är inte jättelycklig över att få droppar både i ögat
och öronen men det går.
I natt har hon fått sova med "badringen" runt halsen och
det har gått jättebra.
Jag trodde hon skulle vara mer orolig och vanka omkring
som hon gör när hon måste ha löpbyxor men tydligen är
det mer ok att ha nått runt halsen än på rumpan.
Hon slutar aldrig att överraska.=)

Ingen plan för dagen men en massa borden och något
enstaka måste.
Jag tar dagen som den kommer så får vi väl se vad det
blir av den.

Ha en mysig måndag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Jag gillar det här milda vädret..för mig får det gärna vara så hela vintern!



Skönt att ögat var bättre idag..hoppas du får en bra dag..kram kram

2011-10-31 @ 13:22:08
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0