2011-11-24


Nu börjar det bli adventsfint här hemma.
Älskar verkligen att kliva upp tidigt på morgonen den här
tiden och tända alla stjärnor och ljusstakar....så mysigt.
Var ute på lite julklappsjakt igår och hittade jättefina
klänningar och matchande strumpor till mina små söta
systerdöttrar.
Idag blir det lite mer shopping men den mesta tiden går nog
till att äta lunch och prata då jag får sällskap av finaste
Mormor Mu.=)
Men några saker hoppas jag på att kunna bocka av från
julklappslistan.

Ni kommer väl ihåg att titta in här på söndag då jag som
vanligt kommer ha en utlottning varje söndag i advent.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Visst är det mysigt att få stjärnor och annat på plats. Jag njuter av det när det är så mörkt. Blir på något vis lättare att stiga upp.



Kram

2011-11-24 @ 20:28:46
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Finaste korten damp ner i brevlådan. Jag är sååå nöjd ska du veta och de som ska få korten kommer att bli glatt överraskade - det är jag förvissad om.



I morgon bär det av till Dalarna för en vecka. Kanske kan jag göra en runda där och hitta julklappar till barnbarnen. Hittills har jag bara fixat några småsaker typ tidningsprenumerationer.



Allt min adventsfix ska jag göra idag och så får det lysa när jag är borta. Min lilla papegoja är ju hemma och kommer att få besök av snälla personer som ger mat och vatten.



Ha det gott min vän och stor fredagskramis!

2011-11-25 @ 10:31:34
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0