Tisdag.


Inatt har jag sovit ganska bra så jag känner mig lite piggare.
Det klarnade upp igår kväll så man fick en skymt av solen
men idag regnar det igen.
Jag vill ha sol och lite värme nu.
Vovvarna är inte heller så förtjust i regn så det blir väldigt
korta promenader då de vill hem igen så fort de gjort ifrån sig.

Ingen direkt plan för dagen men ikväll är jag bjuden på
smyckesparty.
Återstår att se hur jag mår......har jag lika ont som nu så
stannar jag hemma.
Det är bara att gilla läget.
Kanske lite tända ljus och en kopp te kan pigga upp mig lite.
Känner mig verkligen trist just nu vilket förstås avspeglar sig
i bloggen.
Men men det kommer bättre tider.

Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: BertaStina

Så tråkigt att man ska behöv slösa tid på att ha ont =( Hoppas du kan gå på party i kväll i alla fall..

Här finns ingen skymt av nån sol idag heller .. Bara att ha tålamod..

Ha det...

2011-05-17 @ 08:36:04
Postat av: Znogge

Hoppas värken ger med sig så att du kan komma iväg i kväll. Låter trevligt med smyckesparty.



Kram

2011-05-17 @ 12:24:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Erika

Vissa kvällar känns lite höstrelaterat, med moln som släpper ner regndroppar. Allmänt svalt och solfattigt. Men efter regn kommer solsken, och det skulle bli bättre framöver. Mig gör det inget, regn behövs på Moder Jord så hon blir glad.



I morgon ska jag till Faluns sjukhus och reumatologen, då lär jag väl få min dom. Hmm, önskar bara det hela vore över. Är lite så där inför den sortens besök då jag inte vet alls vad de gör med mig.



Kram och har det så bra i soffan bland vovvarna. :)

2011-05-17 @ 13:54:31
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Anna

Smyckeparty skulle jag vilja gå på. Gosa med dina vovvar i soffan du. Det här vädret är inte snällt mot kroppen. Kram

2011-05-17 @ 14:33:39
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0