Torsdag.


Ännu en blåsig dag med växlande molnighet och sol.
Det enda som är bra med blåst är att det verkligen tar på
snön....nu tinar det fort.=)

Vetrinären ringde igår kväll och hade fått svar på Vildas
blodprover.
Alla värden var bra.=)
Dock visade ett på att hon kan ha mask eller någon slags
allergi.
Det troliga är allergi men vi ska ta ett prov och kolla mask
först innan vi sätter igång en allergiutredning.
Kan ju vara både och.
Bakterieprovet från ögonen är klart på fredag.
Hon är irriterad i ögonen och kliar sig så något fel är det.
Allergi eller kanske tårkanalerna...det återstår att se.
Nu måste jag försöka sluta att oroa mig.

Idag ska jag ha en lugn och skön vilodag.
Plocka lite här hemma,pyssla och bara vara.
Gårdagens shoppingtur med afternoon tea tog på krafterna
men det var det definitivt värt.
Vi hade några härliga timmar jag,dottern och min mor.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ann Catrine

Vad skönt att proverna, i stort sett, var bra!

Kanske du kan släppa lite av oron.



Sanna provade också afternoon the på Ikea när

hon var upp förra veckan.

Hon var helnöjd! (god soppa och en massa kakor..)



Idag verkar det bli en blåsdag utan dess like,

och värken i kroppen tar chansen att påverkas..

Man har förvandlats till värsta väderkärringen!



Jag är idag bjuden till mamma på lunch,

får se om jag kan/orkar promenera dit.

Det skulle vara trevligt, för hennes kusin och

hans fru ska komma, och det var länge sedan vi sågs.

Får väl passa så man inte får ett träd i skallen

medan man går.. ;-)



Önskar dig den skön torsdag!!

(ska vi höras ikväll och se hur vi har det inför

morgondagen)?

2011-03-24 @ 11:04:54
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ja, försök sluta oroa dig. Alla viktiga prover är bra. Mask är lätt att åtgärda och allergier är sällan till allvarliga besvär. Det finns hopp om er seniorska!



Kram

2011-03-24 @ 16:27:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Skönt att proverna var bra. Mask är ju lätt åtgärdat värre med allergi!



Vad ingick i afternoon te, lät kul!



Ha en skön kväll..kramen



2011-03-24 @ 18:31:14
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0