Tisdag.


Soligt och fint även idag.
Igår mitt på dagen var det 18 plusgrader i solen på vår altan.
Sommartid är det för varmt att sitta där men nu på våren är
det underbart skönt.

I eftermiddag ska jag till sjukhuset för röntgen av händer och
fötter.
Gruvar mig nått hemst då min handled är så svullen att det
stasar.
Tar de i den så skriker jag.....haha.
Röntgen är alltid jobbig eftersom jag har så dålig rörlighet i de
de leder de vill ta bilder på men också för att det aldrig är kul
att se resultatet.
Det blir så påtagligt att jag bara blir sämre och sämre när man
får se det svart på vitt.

Nu ska jag vila handleden och göra mig en kopp gott te.
Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Låter så hemskt att höra att du bara blir sämre och sämre.

Vad betyder det..blir du totalt orörlig, jag ryser=(



Hoppas röntgen går någorlunda bra...stor styrkekram.

2011-03-08 @ 08:23:53
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hoppas det går bra på röntgen idag och att de är snälla mot dig och lederna.



Kram

2011-03-08 @ 10:35:20
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0