Onsdag.


Nu är det verkligen vår i luften och snön sjunker ihop snabbt
i solvärmen.=)

Trots att Vilda fick en mindre portion mat igår så kräktes hon
upp frukosten efter några timmar.
Det var första gången på 3 veckor men det fick oss att tänka
om och byta foder ändå.
Så nu får hon Hills i/d som är lättsmält och bra för känsliga
magar.
Hon fick första portionen igår till middag och det har gått bra.
Jag ska fortfarande blöta upp fodret lite och ge henne mindre
men fler portioner.
Jag vet att Hills i/d är ett bra foder för det åt vår gamla
Chow-Chow de sista åren och det funkade bra.
Bara att hoppas nu att detta är lösningen.
Om inte blir det ett besök till vetrinären.

Eftersom gårdagen var ganska intensiv så känns det skönt
att jag inte har något särskilt inplanerat idag.
Jag tänker ta dagen som den kommer.
En promenad,lite pyssel och så måste jag förstås se skid VM
och sprintstafetterna.
Det går inget vidare för svenskarna men idag kanske det
vänder.

Ha en härlig dag alla fina!

Kommentarer
Postat av: LillBlomman

Åh vad du är rar vännen!!!! Vilket undebart fint kort du gjort!!! Tack snälla, snälla!!! Öppnade det nu på morgonen fast det kom med posten igår:) Lite imponerad av min karaktär!

Kramar!

2011-03-02 @ 08:12:21
Postat av: Znogge

Hoppas att det nya fodret ska fungera bättre för hennes mage. Det är lite av en djungel så man får prova sig fram.



Ha en skön dag!



Kram

2011-03-02 @ 08:32:03
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Yvonne

Ja man får prova sig fram ibland för att se vad som fungerar bäst för just vår hund. Om inte Hills I/D fungerar så kanske det går att prova ett mjukfoder, eller ev.ge hälften av varje.



Kram Yvonne

2011-03-02 @ 09:26:05

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0