Onsdag.


Gårdagen var verkligen ingen bra dag.
En vän var tvungen att skiljas från sin bästa vän.=(
Jag grät för hennes skull men även för min egen skull då
tankarna genast började snurra runt Vilda och hur länge vi
kommer att få ha henne här hos oss.
Igår hade hon ingen bra dag....vi tog en kort promenad
men förutom det ville hon mest bara vila.
Jag ska ringa och beställa tid hos vår vetrinär så hon får se
hur hon rör sig och sen kika lite allmänt på henne.
Hon kanske behöver något antiinflammatoriskt och
smärtstillande periodvis.
Idag har hon en bättre dag vilket märks tydligt.
Jag har blivit ganska bra på att läsa henne efter allt vi gått
igenom tillsammans.

Har inga planer för dagen.
Känner mig piggare men har en hemsk värk så det blir en
stillsam dag.
Återstår att se vad jag hittar på.

Ha en härlig dag alla!




Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh va jobbigt, det är så hemskt att ta bort ett djur.



Hur gammal är Vilda?? Hoppas du får en fin dag trots allt...stor kram

2011-03-16 @ 09:07:01
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Jennika

Visst får man sej en rejäl tankeställare när det drabbar någon i närheten.

Och man blir helt tom och ledsen när man "vågar" tänka tanken ut...Fasar för dom där hemska dagarna som förr eller senare kommer.

Och man kan nog aldrig förbereda sej...



Eftersom Du också lever med daglig värk och vistas mestadels i hemmet så förstår jag Dej verkligen. Man blir enormt "tight" med dom små liven. På gott och ont.



Håller mina tummar för Vilda, och hoppas hon får fortsätta ett tag till.Du ombesörjer ju verkligen för Dina hundars väl och ve, så dom kunde nog inte haft det bättre i alla fall!



Hur gammal är hon, Vilda?

Vad är "normalt" för den rasen?



Ha nu en bra dag...tillsammans med Dina Prinsessor!

Kram, Jenny

2011-03-16 @ 09:49:13
URL: http://spetsarochjeans.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Så tråkigt för din vän. Själv vill jag inte tänka på den dagen även om jag vet att den kommer. Hoppas i alla fall att de får vara friska och pigga så länge som möjligt.



Hoppas Vilda bara her en tillfällig svacka.



Kramar

2011-03-16 @ 18:15:17
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ejmis

Håller tummarna för att Vilda snart mår bra igen. Rimadyl brukar kunna göra underverk.

Kram!

2011-03-16 @ 18:55:12
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Åsa Jinder

Kram

Åsa

2011-03-17 @ 15:15:07

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0