Lördag.


Hon skrämde oss rejält den här gången men nu verkar hon
må mycket bättre vår älskade prinsessa.
Det fanns t o m spring i benen imorse när hon var ute.=)
Var hon hade så ont vet vi fortfarande inte.
Någonstans i bakdelen det är jag ganska säker på.
Det lär inte bli lätt att hålla henne lugn idag men vi får göra
vårt bästa.
Jag vill gärna att hon vilar åtminstone en dag till.

Det har blåst byvindar hela natten och det tycks ska fortsätta
blåsa hela dagen men det är soligt och fint i allafall.
Även blåst tar på snön så trots att jag får mer värk är den ju
inte bara av ondo.
Dagen blir lugn....ska förstås se på skid-VM och sen blir det nog
lite pyssel också.
Jag har dekorerat ännu ett påskägg som jag ska ta bilder på och
lägga in här lite senare.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så skönt att hon är piggare idag men lite vila till skadar nog inte!



Kram

2011-03-05 @ 13:14:37
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Znogge

Det verkade som om delar av min kommentar föll bort... Vad jag ville säga var i alla fall att det är skönt att Vilda är bättre i dag. Dock skadar det nog inte med lite vila...



Kram

2011-03-05 @ 13:15:56
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Malin/majamelon

Har ni inte nå rimadyl hemma? Tänkte att det kanske kan vara bra om hon får ont igen...och så är det ju inflammationshämmande =) Bra skit mot sträckningar det där =)



Kram

2011-03-05 @ 20:26:17
URL: http://majamelon.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0