Torsdag.


Precis som alla andra veckor har också denna rusat iväg.
Risk för regnskurar säger prognosen men det är åtminstone
varmt.

Jag har sovit uruselt inatt då Ella varit orolig och kliat sig
en hel del.
Imorse förstod jag varför....hon måste blivit stucken av en
geting eller nått då hon är svullen ovanför ena ögat.
Vilda blev stucken av en geting som valp och fick en
anafylaktisk chock.....det var nära att hon inte överlevde då.
Efter det är jag hysteriskt rädd att det ska hända igen men
Ella tycks må lika bra som vanligt skönt nog.

Efter två intensiva dagar tänker jag återgå till att ta dagen
som den kommer.
Vila och lyssna på kroppen som nog helst inte vill röra sig
alls idag.

Ha en skön dag alla!

Kommentarer
Postat av: Anitha

En riktigt skön och vilsam midsommar önskar jag dig och din familj! Kram!

2011-06-23 @ 09:08:48
Postat av: BertaStina

Då får du ha en lugn o skön dag..



Röra sig det vill inte BertaStinas kropp heller. fast den inte värker precis.. men den är stel o trött, en hopplös rackare som man måste tvinga igång.. lika roligt varje morgon =)

Vissa mornar är den så trött så BertaStina undrar hur fasen man ska orka leva alla åren som man förhoppningsvis har kvar =)

Men när man väl kunnat sparka igång den så går det väl en dag till, undan för undan. i en rasande fart skulle jag vilja säga..



Härliga tomater hon har då... här blev det inte en enda tomatplanta i år..

Nu var det visst sista versen för blomförsäljningen, jag hinner inte med!!

Var iväg på kyrkogården först igår, men nu är det klart i alla fall.. Nästan..

Nä man kanske ska sparka lite på kroppen då o se om den går igång.. =)

Regn idag så det blir väl att ta tag i städning..



Ha det gott, o hoppas det går bra med vovven.

Kram.

2011-06-23 @ 09:11:21
Postat av: Znogge

Usch, så obehagligt! Har ni inte medicin hemma i förebyggande syfte? Även hundar kan få kortison om det behövs...



Kram

2011-06-23 @ 10:25:10
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnikaS

Jag vill passa på att önska dig en riktigt fin midsommar!

kram ANnika

2011-06-23 @ 20:24:47
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0