Onsdag.


Hade en jättemysig kväll i Birsta igår med min vän Hella.
Det blev en hel del shoppat.
Vita byxor,tights,en beige kjol och en underbar grön blus
var en del av det jag kom hem med.
Såg även en grön kjol som det stod mitt namn på men jag
tyckte jag handlat nog så jag köpte den inte vilket jag
ångrar nu.
Kanske att jag kikar in på Kapp Ahl och köper den idag när
jag ändå ska iväg och handla lite på Ica Maxi.
Efter inhandling av mat ska jag inte göra ett dugg mer.
Rygg och höfter värker nått hemst efter gårdagens
utsvävning så sen blir det bara vila.

Årets längsta dag idag och vädret är som vanlig ostadigt.
Imorgon ska det visst bli lite bättre och man kan ju hoppas
att även midsommarafton blir regnfri.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åhh snygga kläder, skulle behöva nåt nytt jag med!



Sonen har blivit varslad i Sveg, så flytten går hem igen. Och han vill verkligen hem, Sveg är väl inte världens roligaste ställe:-)



Ha en skön Midsommar du med..kram

2011-06-22 @ 08:30:08
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Åh, så snyggt! Oftast är det inköpen som man inte gör som man ångrar så kanske ska du slå till. Om det nu stod ditt namn på den ;-)



Kram

2011-06-22 @ 14:43:33
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0