Lördag.


Dryga 20 grader redan men det är lite disigt så kanske att
det blir lite svalare än igår då vi var uppe i 32 grader i
skuggan.
Det ska bli svalare nu sägs det och eftersom det sällan är
lagom temperatur så lär det väl bli kyligt nu efter denna
tropiska hetta.

Hade en släng av hemsk tandvärk igår eftermiddag men
idag har jag inte haft några ilningra så jag hoppas det var
något tillfälligt.
Antagligen har jag stressbitit och fått sprickbildningar i en
tand vilket inte är första gången.
När jag har så mycket värk som nu går jag konstant och
pressar ihop käkarna.
Försöker tänka på det på dagtid men nattetid blir det som
det blir.
Jag skulle förstås kunna skaffa en bettskena men de är dyra
och jag skulle nog behöva göra en ny minst varje år då min
käke förändras hela tiden pga reumatismen.
Min tandläkare försöker hitta andra vägar att gå för att jag
ska slippa sprickbildningar och bettskena vilket jag nog
dessutom skulle ha väldigt svårt att sova med.

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Äger en bettskena..använder den aldrig numera, och den behöver nog justeras också.

Jag vaknade varje morgon av att den låg på kudden:-)

Jag tyckte den sprängde jättemycket.



Men jag biter ihop rejält jag med på nätterna, har bucklor på sidan av tungan samt slitningar på tänderna.



Mmm vill ha er värme, här är det bara 16 grader nu..trist.



Ha en skön lördag.kram

2011-06-11 @ 09:39:35
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Vädret har svårt att bli lagom. Här är det 16 grader och känns minst sagt småkyligt...



Ha en härlig lördag och pingstafton!



Kram

2011-06-11 @ 11:57:18
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Lena S

Tänk om vädret kunde vara lagom nån gång :-)

Jag har också problem med käkarna. Trodde jag hade tandvärk i början men nu vet jag att jag biter ihop käkarna. Ibland får jag sån värk att jag blir öm i huden på kinden. Konstigt och lite läskigt men det hör väl fibron till med en massa konstigheter.



Kramis

2011-06-11 @ 20:42:44
URL: http://nelasvarld.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0