Torsdag.


Hade en underbart trevlig kväll igår tillsammans med MormorMu
och Annica i Birsta.
God mat,shopping,mycket prat och skratt.
Hittade en fin tunika i mina färger på Zizzi som fick följa med
mig hem.

Idag blir det en lugn dag med mycket vila.
Jag vaknade redan halv fem så en siesta mitt på dagen är nog
ett måste.
I eftermiddag ska vi möta upp sonen,dottern och svärsonen i
Birsta.
Vi ska äta tillsammans och sen ska de hjälpa oss att få hem
ett par garderober från Ikea.
Skönt att vi har ett stort fint Ikea bara runt knuten.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: AnnikaS

WOW, vilken läcker tunika! Den blir jag alldeles glad av.



Önskar dig en fortsatt härlig dag!

kram Annika

Postat av: Ninni

Den är jättefin köpte nåt liknande på Fuerteventura.



Ha en fin dag..kram

2011-07-28 @ 11:05:42
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0