Tisdag.


Tack för alla fina grattishälsningar.=)
Hade en jättemysig födelsedag igår med umgänge med nära
och kära och många fina presenter.
Dessutom är äntligen renoveringen av vårt blivande sovrum
påbörjad.
De härliga underläggen som ligger under fågelburen ska jag
ha när jag dukar ute på altanen....de blir en fin färgklick.
Basilikan var välkommen då den jag hade dog av hagelskuren
vi hade förra veckan.
Fick även presentkort så nu kan jag shoppa gratis ett tag.

Idag ska jag göra så lite som möjligt så jag är pigg imorgon
när jag och en vän ska åka till hälsingland och se på musikal.
Det blir en siesta mitt på dagen då jag varit uppe varannan
timme i natt och släppt ut Vilda som haft diarré.
Det verkar ha lugnat sig nu.....hoppas det fortsätter så.
Nu ska vi börja dagen med frukost på altanen.

Ha en ljuvlig dag!


Kommentarer
Postat av: Eleonora

Stackars Vilda, hoppas hon är bättre nu.



Du får säkert trevligt på Åsas musikal. En riktigt mysig utflykt önskar jag dig i morgon.



Va kul att du nu kan ägna tid åt shopping, helt fritt! Lycka till med den saken.

Kram från

Eleonora

2011-07-19 @ 10:15:58
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Åh, så ljuvliga presenter. Fågelburen är bara så söt. Men synd på basilikan...



Kram

2011-07-19 @ 16:54:15
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0