Lördag.


På kvällarna när det svalnat lite bygger Vilda koja bland
kuddarna i soffan.
Igår var det väl varmt men hon tjurade på och låg där och
flåsade.=)

Klockan 11 igår var det redan 28 grader på vår altan men
nu är det bara 19 så jag hoppas det blir lite svalare idag.
Det gick väl så där med vilandet igår men jag lyckades varva
ner lite i alla fall.
Jag ska fortsätta i den andan även idag och försöka ha en
riktigt vilsam dag.
Behöver det för både kropp och själ.
Kanske blir det lite pyssel också....det har blivit dåligt med
det den sista tiden.

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: AnnikaS

Jag hoppas att du får en riktigt lugn och skön dag med lite pyssel! Jag har fått upp ångan ordentligt när det gäller kortmakeriet igen och det är så roligt.

Ha en riktigt härlig dag du med.

kram Annika

2011-07-30 @ 08:50:04
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/
Postat av: Ninni

Pyssla kan du göra när det regnar=)



Hihi goo bild, ha en fin dag härligt varmt här med:-)

Kram

2011-07-30 @ 10:51:43
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: BertaStina

Ha Ha, stackars Vilda.. inte lätt om det är varmt o man vill mysa med kuddar

2011-07-30 @ 12:41:57
Postat av: ejmis

Är du hemma på tisdag?

Jag ska lämna Lussi hos hundfrissan på fm och tänkte titta förbi hos dig sen om det passar??

Kram!

2011-07-31 @ 00:15:59
URL: http://ejmis.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0