Fredag.


Måste få visa det helt underbart fina halsbandet och armbandet
jag köpt.
De är köpta i en butik som heter Alvas Hus.
Jag handlar gärna i webbutiker då man kan sitta hemma i lugn
och ro och titta och fundera.
Jag köper även mitt pysselmaterial på nätet då det inte finns
något bra utbud här där jag bor.

Idag är det 20 grader och gråmulet.
Det har utlovats regn men jag hoppas det uteblir.
Just nu är det verkligen skönt ute....lagom varmt för mig.=)
Dax att klä sig och börja dagen då.

Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det är verkligen urläckert! Just smycken är oftast väldigt lätt att handla via nätet. Jag gör det en del själv.



Kram och fin fredag!

2011-07-01 @ 13:15:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: AnnikaS

Vilka underbara smycken, ska genast kika in och se om jag hittar något som passar både min smak och plånbok :D



Jag håller med om att det är smidigt att webshoppa!

kram Annika

2011-07-01 @ 14:03:58
URL: http://annikas-kreativa-sida.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0