Torsdag.



Vilodag skriker kroppen!!!!
Känns inte som min plan med att ta dagarna som de kommer
fungerat fullt ut denna vecka.
Det har varit något varje dag.
Idag har jag inget annat val en att vila då jag knappt tar mig
framåt.

Vetrinärbesöket igår gick bra i sig men trist nog så såg ögonen
fortfarande inte bra ut + att hon har en öroninflammation i sitt
ena öra.
Det förklarar ju varför hon kliat sig så mycket i ansiktet.
Nu blir det ögondroppar med kortison i + örondroppar till
prinsessan....hoppas nu att hon blir bra efter den här kuren.

Alla ni som är intresserad av scrapbooking och kortmakeri ni
missar väl inte PaperMaze stora lagerrensning som startar idag
klockan 12.



Klicka på bilden så hittar ni dit.

Nu ska jag dricka en kopp te och bara mysa.
Ha en skön dag!







Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken otur att allt inte var bra. Hoppas dropparna hjälper. Miss E hade trassel med sina öron innan vi bytte foder. Om det hängde ihop eller inte låter jag vara osagt men en del menar det...



Kram

2011-01-20 @ 09:03:39
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0