Tisdag.


Igårkväll var Ella på värsta klänghumöret och stackars Vilda
fick försöka vila med en klump på 25 kg på sig.
Den här blicken fick jag när jag tyckte att hon kunde flytta sig.

Tillsist ledsnade Vilda och flyttade sig.

Man kan riktigt se vad hon tycker att lillasyster är jobbig och på
något sätt tycks Ella förstå att hon vill ligga ifred nu.

Jag tror att Vilda tycker det är skönt med lite egen tid.
Dock blev det jag som råkade ut för klängElla men det är sånt
man får ta.
De är roliga våra prinsessor.=)

Idag ska jag börja dagen med ett besök på reumatologen.
Jag har en jättebra läkare men det är ändå inget jag ser fram
emot precis.
Men det är skönt när det är överstökat.
Efteråt ska vi handla lite mat men sen blir det vila resten av
dagen.
Jag har jäkligt ont i en axel och en handled så det är bara att
gilla läget och ta det lugnt.
Ska vara på sjukhuset redan klockan 9 så det är väl bäst att
börja snygga till sig lite.
Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, vilka härliga bilder återigen. Hoppas det går någorlunda bra hos din läkare...att leva med värk är ett h..vete.

Kram till dig

2011-01-04 @ 08:35:44
URL: http://anna-exlibris.blogspot.com
Postat av: Tomaten

Vilka härliga bilder! :)

Sessorna är väldigt lätta att läsa på deras ansiktsmimik :)



Hoppas allt går bra hos doktorn!

Ha det bra!

kram

2011-01-04 @ 08:37:12
URL: http://tomaten-rollercoaster.blogspot.com/
Postat av: Znogge

Hoppas allt går bra på läkarbesöket.



Kramar

2011-01-04 @ 08:47:15
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: ejmis

Dom är för härliga era prinsessor...vilka uttrycksfulla miner!!

Kram!

2011-01-04 @ 13:24:06
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Anna ..susar in..

Mmmmm du ..du har dom allra skönaste hundarna på denna jord tror jag..



Aha..läkarbesök ja det är ju gott att det finns läkare Helena som vet hur man bemöter patienter..hoppas det gick bra.

2011-01-04 @ 16:25:37
URL: http://filipendula.blogg.se/
Postat av: Erika

Dom vovvarna går det verkligen ingen nöd på. Precis så ska djur man skaffat sig har det. Hoppas det gick bra på sjukhuset idag. Själv fick jag avboka tiden på Lab i morgon då jag innan nyår blev sjuk med halsont och en hosta som snart gör mig galen. Sitta på en buss och det börja sticka ner i halsen och sedan hosta så man kräks, det tänker jag inte utsätta mig själv för.



Tror också att man inte ska har någon annan infektion i kroppen eftersom jag nu återigen ska tar om alla prover jag en gång gjort. Ser verkligen inte fram emot att flänga mellan bostaden och v-centralen igen. Sedan tider hos läkaren, ja ja vad är väl en bal på slottet. )



Önskar Dig ett fint nytt 2011.

Kram

2011-01-04 @ 16:38:28
URL: http://mintidmittliv.bloggplatsen.se/
Postat av: Eleonora

Visst är det trist att man ska behöva dras med värk och ont och som hela tiden flyttar på sig!! Jag tycker nog att min värk lättat en hel del sedan jag började med Metotrexate. Men höger hand är så orkeslös och kraftlös att det är rätt besvärande när man inte kan utföra de enklaste saker, som tex att skruva av hatten till Kalles Kaviar!! Men som sagt det varierar dagligen.



Prinsessorna är bra gulliga. Det har jag sagt många gånger förut. Dom verkar bara så gulliga mot varandra men kanske det också är så att Vilda står ut med ibland inte alltför mild behandling.



Sköt om dig söta vän och skönt att besöket är avklarat för denna gången. Stor kramis!

2011-01-04 @ 19:01:45
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0