Tisdag.


Det är verkligen ingen vidare fart på mig just nu.
Idag måste jag tvätta men så mycket mer än det lär det inte
bli gjort även om det verkligen behövs städas här hemma.
Jag försöker fokusera på det jag faktiskt får gjort men just nu
är det verkligen inte mycket alls så det gäller att fokusera hårt.

Avslutade kvällen igår med att se på Guldbaggegalan och jag
tyckte Petra Mede gjorde ett riktigt bra jobb.
Hon var lagom mycket.
Jag är en nog typiskt svensk och gillar lagom.=)

Ha en mysig dag!



Kommentarer
Postat av: Znogge

Jag såg inte galan men annars tycker jag att Petra Mede kan vara för mycket. Skönt att det blev lagom nu.



Ta det nu lugnt och tänk på vad du bestämde inför veckan. En dag i taget och så...



Kram

2011-01-25 @ 08:46:30
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: snojbi

Lagom brukar bli bäst i alla lägen.

Ta det nu lugnt ( kom ihåg Lagom är bäst )

Kram

2011-01-25 @ 18:48:08
URL: http://snojbi.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0