Tisdag.


Vilda har hittat ett sätt att slippa ha Ella hängande på sig.
Ella gillar inte när kuddarna rör på sig och nu rörde den
rosa kudden sig hela tiden när Vilda andades.
Ramlar en kudde ur soffan går stora larmet.
Hon blir vansinnigt upprörd när inte saker och ting ligger
på sina vanliga platser.
I Ellas värld har var sak sin bestämda plats.

Med hjälp av en god vän har jag fått det vårfint här på
bloggen.
Roligt med lite ny bakgrund.=)

Dax att presentera vinnaren av kortet....denna gången
föll lotten på Anne.
Grattis vännen!
Tack till alla er som var med och kommenterade.=)

Det går så där med min plan att inte planera något.
Men jag försöker ta dagarna som de kommer så gott det
går.
Idag ska jag hälsa på min mor på eftermiddagen om hon
känner att hon orkar.
De får inte till hennes medicineringen riktigt.
Hon har i vanliga fall lågt blodtryck och nu sänks det av
medicinerna vilket gör att det blir för lågt.
Jag hoppas det ska gå att få ordning på så att hon inte
behöver känna sig så yr.
Nu ska jag dricka en kopp te och mysa en stund innan
jag börjar röra på mig.

Ha en fin dag!





Kommentarer
Postat av: Nettan

Ha ha !

Vilda - du e smart du !

En utav mina killar gör likadant.

Har jag en filt hängande över benen så går han in och lägger sig bakom mina ben för att gömma sig.



ha en underbar dag

kramiz

2011-01-18 @ 11:48:34
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så trevligt med vårfint och lite ljusare färger. Det behöver ví nu!



Snygga kuddar förresten.



Kram

2011-01-18 @ 12:29:00
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Cina

Hihi vilket fiffigt sätt ;) Idag skulle jag också vilja krypa bakom rosa fina kuddar.Håller tummarna att din mamma snart blir starkare!

kram

2011-01-18 @ 12:47:17
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ah, så rosa och fint Du fått det här inne nu!!



Hoppas vovvens ögon och öron snart blir bättre....inte roligt när dom blir sjuka alls..)):



Gullig bild på din snarkande hund...Haha!!

Dom verkar bra på det där med att kunna slappna av...Haha!

Kram, Jenny

2011-01-20 @ 08:56:17
URL: http://bakgrundsbyterskan.blogspot.com/
Postat av: Anne o Malte

Tack snälla du, tänk att jag vann, hör ju inte till vanligheterna, att jag har tur.

Hoppas ni blir bättre, både du, Vilda och din Mor.

Här traskar det på i vanlig orolig ordning,ska in med Malte på fredag och CT-scanna rygg,höfter och knä, jag hoppas innerligt att det hittas en orsak till hans onda nu, jag är helknäckt av att se honom ha ont.

krya på dig och jättekramar till dig o tjejerna

från Malte o mig

2011-01-20 @ 16:24:19
URL: http://www.bordeauxmalte.bloggagratis.se

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0