Söndag.


Så här såg det ut i vår soffa till sent i gårkväll.
Jag såg på konståkning på SVT-play och vilade huvudet på
den rosa kudden.
Naturligtvis ville vovvarna vara med.... Ella vilade vid mina
fötter så hon kom inte med på bild.
Man behöver då aldrig vara ensam i det här huset.=)

Det blåser även idag men vinden har mojnat lite.
Måste försöka få undan lite här hemma innan klockan 15
då uppvisningen på konståkningen börjar.
Äntligen har lite inspiration att pyssla infunnit sig så igår
påbörjade jag ett kort och sen gjorde jag nästan färdigt mitt
första tealight kort.
Jag ska visa det i bloggen när jag dekorerat det.
Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Bara någon av oss är på väg mot soffan är Miss E där på studs. När Herr Hund var liten fick han inte ligga där men Miss E ändrade på många regler... Så ibland smyger han upp också men kopplar inte av helt.



Ha en fin söndag!



Kram

2011-01-30 @ 10:25:57
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0