Söndag.


Vilda har mer eller mindre tagit över min myspläd.
Hon bara älskar att ligga under den och mysa.
Tanken var att hålla vovvarna borta från den men jag har
svårt att neka henne sådana saker och den går ju att tvätta.
Nu är det inte så att hon får precis allt hon vill men jag väljer
mina strider.
Dessutom har hon inget emot att dela den med mig och Ella.
Tjurig och obstinat har hon alltid varit men hon har ett hjärta
av guld.

Här har vädret slagit om från gårdagens -17 och sol till -4
och snöfall.
Jag kände i kroppen redan igår att det var på gång.
Önskar så att det kunde vara lite mer stabilt väder.
Med lite tur kanske jag känner mig bättre lite senare idag
men fram tills dess ska jag bara vara.
Ha en härlig dag!





Kommentarer
Postat av: Znogge

Här är det Miss E som tar plädarna. Bäddar runt och så... Svårt att säga till henne men de går som sagt att tvätta ;-)



Ha en fin södag!



Kram

2011-01-16 @ 10:08:33
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Lite bortskämda..kanske, hihi



Pläden ser ju onekligen skön ut så jag kan förstå henne.



Ja vädret är mysko..kan det inte bestämma sig nångång.



Ha en goo söndag, se till att du får plats under filten du med..kramen

2011-01-16 @ 13:44:54
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0