Måndag.


Ny vecka nya möjligheter.
Efter en vilsam helg så känner jag mig lite piggare igen.
Jag ska börja veckan med att åka med mor och handla
mat så vi klarar oss i veckan.
Skönt att få sånt avklarat så man kan lägga energin på
roligare saker.
Det har blivit en del pysslat i helgen....lite väl mycket
känns det som i mina händer men det är svårt att låta
bli när nu inspirationen äntligen är tillbaka.

Vildas ögon och öronkur är nu avslutad och hon ser fin
ut på båda ställena.
Dock kliar hon sig lite fortfarande.
Vi avvaktar ett tag nu men fortsätter hon att klia så får
det bli ännu ett återbesök hos vetrinären.
Hon är pigg som en mört igen så det är helt klart så att
hon varit medtagen av infektionerna.
Det talar ju också för att hon faktiskt är frisk nu.
Ha en härlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vilken underbar bukett.



Kul när inspirationen kommer kan jag tänka. Jag blir alltid imponerad över att du kan variera dina kort så mycket.



Kram

2011-01-31 @ 08:24:58
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Vilken härlig bild=)



Ha nu en riktigt skön dag.kramen

2011-01-31 @ 09:07:56
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Eleonora

Så skönt att allt är ordnat hos dig. Det är väl bara vädret som är på tak nu. Regnar säger du i FB. Men det är väl skönt i och för sig - då försvinner ju snön fortare. Fast det lär kanske komma ner mer eftersom vi bara är i februari i morgon. Kram på dig.

2011-01-31 @ 11:07:28
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0