Lördag.


Idag är det -17 grader ute....brrr vad kallt.
Vovvarna kommer att vara väldigt snabba med att uträtta
sina behov kan jag lova.
Vackert som ett vykort är det i alla fall när solen skiner.

Jag rör på mig men det är inte mer så det känns skönt att
vi inte har några måsten i helgen.
Borde göra finns det dock massor av men det är ju inget
nytt.....det finns det alltid.
Det är sånt man måste försöka att inte tänka på tills man
orkar ta tag i det.

Igår kom mina nya Magnoliastämplar med posten.
Nu gäller det bara att komma igång med pysslandet igen.
Jag har köpt nya numret av Magnolia Ink och där finns en
massa inspiration så det löser sig nog.
Ha en mysig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Väldigt vackert får jag säga men också mycket kallt. Förstår att det inte blir några långrundor för er. Här har vi plusgrader och slask men jag gillar det nästan. Längtar efter våren fastän vi bara är i januari...



Kram och ha en fin lördag!

2011-01-15 @ 11:30:40
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Marina

Jätte fin bild!

Ja, vi hade ner mot -20 i går natt :( Och sen låg det på -10 under dagen men det kändes som mer eftersom det blåste lite!

Så det var inte många långa svängar här heller med killarna!!

2011-01-15 @ 13:21:09

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0