Tisdag.


Ännu en kylig dag väntar....ska visst vara så här kallt hela
veckan.
Jag klarar mig men jag tycker så synd om vovvarna som
får kramp i benen bara på ett par minuter.
Det ser ut som solen är på gång och då blir det åtminstone
lite varmare mitt på dagen.

Idag ska jag försöka få lite gjort här hemma.
Nu när vovvarna släpper så mycket päls dammar det igen
på några dagar.
Men jag ska lyssna på kroppen och bara göra det jag orkar.
Ikväll får jag besök en stund av finaste Hella.
Livet flyter på som vanligt igen men oron för min mor vill inte
riktigt släppa.
Jag hoppar rätt upp varje gång telefonen ringer men det ger
sig väl med tiden.

Ha en underbar dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Den ger sig nog med tiden. Men det tar sin tid innan man kan och tillåter sig koppla av.



Kramar

2011-02-15 @ 09:05:54
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0