Onsdag.


Gråmulet idag och -15 grader.
Känner mig hängig....har hosta och är tjock i halsen.
Hoppas det är nått som går över i rasande fart för jag har
varken tid eller lust att vara sjuk.
Har ändå klarat mig länge nu utan infektioner så jag ska väl
inte klaga.
Det blir nog en dag i soffan med en bok.
Ska börja läsa en bok som jag fått via en bokcirkel jag är med
i på FB.
Den är skriven av en författare jag aldrig läst något av....
Elisabeth Noble.
Boken heter Vad mina döttrar bör veta.
Kul med nya läsupplevelser.

Ha en skön dag alla!


Kommentarer
Postat av: Sickan

Låter som en skön dag! Förutom att du är hängig då.



Den författaren har jag inte heller läst nåt av.Berätta sen vad du tyckte om den.

Kram

2011-02-23 @ 08:00:05
URL: http://sickanscrappar.blogspot.com/
Postat av: Ann Catrine

Vad tråkigt att du blivit förkyld!

Inte underligt egentligen,

efter anspänning och oro över din mamma

är väl din kropp i behov av vila och

återhämtning...

Och då kommer förkylningen!



(min mamma är också jätteförkyld, själv har jag

klarat mig, -peppar peppar)



Tror inte jag läst något av den författarinnan,

skulle behöva något läsbart nu,

låneböckerna är utlästa och bokbussen kommer

inte förren på tisdag...

Får väl läsa på något flingpaket eller så... ;-)



Hoppas du får en bra dag, trots förkylning och värk.



Kramar!

(vi får väl se om vi kan ses nästa vecka istället)

2011-02-23 @ 10:03:25
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: Znogge

Hoppas den där bacillen fladdrar förbi som om inget hade hänt. Jag har inte läst något av den författaren men nya bekantskaper är sällan fel. Ha det gott i soffan!



Kram

2011-02-23 @ 15:02:39
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Åsa Jinder

Hej! Krya på dig! Vet att du kikar in till mig med jämna mellanrum, behöver väl knappats berätta hur mycket det är just nu....tänker ändå framåt, mot påsken. Inte för att det är min första lediga helg sedan januari utan också för att jag vill beställa 10 st påskkort! Har du tid?

Kram Åsa

2011-02-23 @ 22:06:47

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0