Lördag.


Idag håller vi oss inomhus under en varm pläd.
Termometern visar -21.
Vovvarna måste förstås ut men när det är så här kallt så är
de väldigt snabba med att göra sina behov.
Vilda får man tvinga ut när det är så kyligt som nu.....hon kan
hålla sig otroligt länge när vädret inte faller henne i smaken.
Måste säga att jag förstår henne dagar som denna.

Hade en trevlig dag igår på Birsta City med mor.
Lite shoppat blev det också.
En ny mascara till mig och lite kläder till A.
Köpte även en bok till mor med mönster på 100 olika virkade
blommor så nu kan hon virka en massa fina blommor som jag
kan dekorera mina kort med.
Vi tittade även in på Zizzi där mor handlade lite.
Själv kunde jag inte bestämma mig så jag kom för
ovanlighetens skull därifrån utan ett endaste plagg.
När jag kom hem var sonen på besök så det blev fika och
några timmars umgänge med honom.
Gissa om jag var trött igår kväll....somnade redan vid 22-tiden.
Idag är jag piggare men mina leder värker nått hemst.
Så trist att det alltid blir surt efter en lite mer aktiv dag men
sånt är livet så det är bara att gilla läget.
En dag under en mysig och varm pläd är inte att förakta
det heller.=)

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va roligt och ha hittat en blogg som innehåller e bulldog! Dom är enligt mig, jordens charmigaste hundar! : )

2011-02-19 @ 09:51:58
URL: http://jennyjanssons.com
Postat av: ejmis

Jag tror jag ska sätta lite mer frön idag, läsa eller se några filmer. Trots att solen skiner så känns det lockande med en innedag. Brrrr!!

Kram!!

2011-02-19 @ 10:18:37
URL: http://ejmis.blogg.se/
Postat av: Znogge

Så kallt ni har det i norr! Vi får nöja oss med -7 fast det räcker gott och väl för min del. Våra hundar verkar dock inte frysa speciellt även när det blir kallare. De har ju en del päls...



Ha en fin och avkopplande lördag nu!



Kram

2011-02-19 @ 11:03:38
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Cina

Åh den boken har jag beställt. Ska bli spännande att se vad där är för roliga blommor att virka. Blir ju perfekt sysselsättning för din mamma. Avlappnande att sitta i soffan och handarbeta :)

Skickar en värmande kram från Skåne hihi

2011-02-19 @ 11:05:25
URL: http://dreamcatched.blogspot.com
Postat av: snojbi

Fyyy sååå kallt.

Jag hade oxå vägrat att gå ut.

Jag väntar på den boken, har beställt den.

Tycker att det är såå fint med virkade blommor på vissa alster.

Ha en trevlig kväll

2011-02-19 @ 19:58:28
URL: http://www.snojbi.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0