2011-12-18


Det snöar lite lätt så det blir kanske en vit jul trots allt.
Idag ska vi ta fram granen och klä den...hoppas det ger lite
julkänsla för den vill som inte riktigt infinna sig.

Idag är det även sista utlottningen för denna jul och det ni
kan vinna är påsen ovan med dess innehåll som är dessa
julklappsetiketter.

På baksidan finns plats att skriva vem paketet är till och från
vilken det är.
För att vara med i lottningen så skriver du bara en kommentar
under detta inlägg.
Lottningen sker imorgon och vinnaren presenteras sen här.
Hoppas ni vill vara med.=)

Ha en härlig fjärde advent.




Kommentarer
Postat av: Jossan

Fina, jag vill vara med i utlottningen :) God Jul och puss & kram på er!

2011-12-18 @ 09:38:42
URL: http://josephineforsberg.se
Postat av: BertaStina

Oj så fina.. Här har det inte funnits tid till en enda julklappsetikett..

jo EN.. haha.. som jag gjorde för länge sen.

Så jag får hoppas på tur nu då =)



Ha en bra fjärde advent. .Kramiz

2011-12-18 @ 09:39:05
Postat av: camilla arnfridsson

Men å så fina:D Stort tack fina DU för din fina blogg som jag följer m glädje. Det är som ögon godis! Kram Camila

2011-12-18 @ 10:34:36
Postat av: Vida

Ååå, de där vill jag vinna.. fantastiskt fina! Vad du skapar vackert!

2011-12-18 @ 11:12:35
URL: http://adventure-life-vida.blogspot.com/
Postat av: Malin

Hur fina som helst. Klart jag vill vara med och ta chansen att vinna.



Ha en trevlig fjärde advent! Kram

2011-12-18 @ 11:19:41
URL: http://malosblogg.wordpress.com/
Postat av: Elisabeth

Som vanligt,som allt du gör, så vackra.Kom lite snö i natt, smälte bort lika fort, nu regnar det.Ha en fin 4:e advent. Kramar o GOD JUL.

2011-12-18 @ 12:12:56
Postat av: Eva

Som vanligt mycke fina grejor....nu får man sätta sig i dag och hålla tummarna att det går vägen att vinna dessa så jag kan sätta dom på mina paket till dom nära och kära och sedan berätta vem som gjort dem! Hur duktig den tjejen är! Kramar!

2011-12-18 @ 12:50:58
Postat av: Znogge

Självklart vill jag vara med. Passar dessutom på att önska dig en fin fjärde advent!



Kram

2011-12-18 @ 13:46:34
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Anne o Malte

här är det mulet och grått, kom en rejäl hagelskur innan i dag, plötsligt blev marken vit, men, borta igen efter en halvtimme. Som vanligt tar jag chansen att vinna ett av dina fina alster.

Ha en fin dag och krama tjejerna från Malte o mig, och naturligtvis en till dig oxå :)

2011-12-18 @ 15:15:38
Postat av: Marina

Julkänslan vill inte riktigt infinna sig här heller..Regn och blask och grått ute :(

2011-12-18 @ 16:25:39
Postat av: Nina Lindh

Skulle ju gärna vinna dina fina saker... men tur, det har jag inte.



Jodå, snö blev det... om än inte så mycket. Vitt är det. Det vita fortsätter att ramla ned... i smyg... i mörkret.

2011-12-18 @ 20:49:32
URL: http://ninalindh.blogspot.com
Postat av: Cissi

Vilken fin påse och vilka suuuper fina julklappsetiketter. Jag vill självklart vara med i utlottningen. Kramar från Gävle och Cissi

2011-12-18 @ 21:28:11

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0