2011-12-02


Nu är äntligen allt pyssel på plats.
Minibyråerna ska målas vita,hyllor ska upp på väggen och
en skön stol ska köpas sen är jag mer än nöjd med min nya
pysselhörna.=)
Skåpet som jag trodde skulle rymma hur mycket som helst
är nu fullt.

Det lär säkert ta tid innan jag är riktigt nöjd med förvaringen
men Rom byggdes inte på en dag.=)
Idag blir det väldigt lugnt då jag tar mig framåt men inte mer.
Har vansinnigt ont i höger höft och vänster fotled så det blir
mest stillasittande aktiviteter.
Det har varit alldeles för mycket ett par dagar nu så jag har
bara mig själv att skylla.
Att måsta tillbringa dagen i soffan med en bok eller i nya
pysselhörnan känns inte alls så tokigt.=)

Önskar alla en trevlig helg och glöm inte att på söndag är det
en ny utlottning här i bloggen.
Hoppas ni vill vara med då.



Kommentarer
Postat av: Znogge

Så härligt att få ordning på alla sakerna för det är liksom inte lite du har. Hoppas värken lägger sig.



Kram och ha en fin fredagskväll!

2011-12-02 @ 15:46:42
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Härligt med en egen hörna..och var sak på sin plats=)



Vila dig nu...kram kram

2011-12-03 @ 09:06:11
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0