Tisdag.


Trots att det fortfarande är ca 16 grader på morgonen så
känns det att det är höst.
Det är lite småkyligt så nu är det dax att börja se över
höstgarderoben.

Vårt nya sovrum börjar nu ta form.
Väggarna är målade och fondtapet och golv är på plats.
Det blev ingen vidare bild men det går att se tapetmönstret
i alla fall.
Färgen är lite mörkare i verkligheten de är så mörkt bruna att
de nästan ser svarta ut.
Idag hoppas jag att även lite lister kommer på plats.
Sen ska det kopplas in ett nytt element så helt färdigt blir
det inte för än nästa vecka.
Men jag har väntat länge så några dagar till gör varken till
eller från.

Känns som jag helst skulle vilja ligga i soffan under en pläd
idag och det ska jag göra också men det får bli efter jag
handlat lite på Ica Maxi.
Allt har sin tid det är ju mitt motto.=)

Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det blir verkligen fint. Jag gillar när man har en fondvägg och sedan enfärgat. Livar upp men inte för mönstrat. Kommer väl en bild när allt är på plats?



Kram

2011-08-23 @ 19:01:14
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0