Onsdag.


Gårdagskvällen blev precis lika trevlig som jag räknat med.=)
Att jag dessutom hittade två ponchos gjorde ju inte kvällen
sämre.
Ska visa dem när jag tagit en bild.
Idag kommer jag gå så lite som möjligt då min fot är svullen
och vansinnigt ond.
Lyckades ju snubbla igår och sparkade in foten i cirkelsågen
som låg här och skräpade.
Det blev ett litet jack under foten i "trampdynan" och på den
ena tån vilket jag inte alls känner av men jag stukade foten
rejält så tårna och främre delen på foten är svullen både på
över och undersidan.
Det bultar hela tiden men värst är det då jag går.
Skulle väl förstås hållt mig hemma igår men jag ville så gärna
ut och träffa Hella.
Hade räknat med att vara sämre idag så jag ska inte klaga då
jag bara har mig själv att skylla.
Tar en vilodag och hoppas att det lagt sig till imorgon.

Ha en mysig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Otur med foten men du får passa på att vila den så gott det går.



Kramar!

2011-08-31 @ 09:37:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Elisabeth

Stackars dig!Krya på dig och vila. Kramar.

2011-08-31 @ 12:38:59
Postat av: Ann Catrine

Hoppas du blir bättre snarast!!

Du har nog med din vanliga värk,

och behöver inte dessutom skadas i hemmet...



Kram!

2011-08-31 @ 12:56:39
URL: http://mormormu.blogg.se/
Postat av: diana

Aaaj, stackare. Hoppas det ger sig snabbt.

2011-08-31 @ 18:31:07
URL: http://metrobloggen.se/diana

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0