Onsdag.


Det blev inte bara handling av mat igår utan jag och mor
passade på att kika in i den nya Fanny butiken som öppnat.
Jag handlar det mesta av mina kläder på Zizzi för jag gillar
deras stil men också pga att tjejerna som jobbar där är så
underbara.
Nu har dock mina två favoriter slutat och börjat i Fanny
butiken istället så det var ett kärt återseende igår.
Så skönt när de vet vad man gillar och passar i.
Köpte mig en tunika,ett linne och ett par snygga leggings.=)

J var här igår och satt lister så nu kan vi börja flytta in i
nya sovrummet.
Det är inte riktigt klart bla ska ett nytt element på plats men
det är beboligt.
Ska börja så smått att fixa inredningen i de nya garderoberna
idag om jag orkar.
Känner mig trött i både kropp och själ så det blir nog mest
viloläge ... kanske en stund i solen på altanen.

Ha en underbar dag!



Kommentarer
Postat av: Ingrid

Det där linnet hade jag gärna ägt!!!! Gillar när ett lite längre linne syns under tunikan, gärna med spets! Har ju dop här till helgen, men vädrets makter är ju lite avgörande ska ju vara utomhus.. Djärvt eller dumt det är ju frågan?! Får väl flytta in i värsta fall.

2011-08-24 @ 08:56:44
URL: http://farmoringrids.blogg.se/
Postat av: Znogge

Åh så snyggt! Kunde tänkt mig alltihopa.



Kram

2011-08-24 @ 19:08:50
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0