Måndag.


Då har man en helt ny vecka framför sig igen...härligt.
Hoppas nu att den blir bättre än den förra.
Regnet har vräkt ner hela natten men nu är det uppehåll och
solen kikar fram lite då och då.
Hoppas på en dag med uppehållsväder i alla fall.

Stackars Ella är skendräktig vilket hon inte varit tidigare inte
som nu i alla fall.
Igår eftermiddag var hon hemsk då man inte kunde gå på toa
ens utan att hon satt utanför dörren och höll serinad.
Hon bäddade som besatt och stackars Vilda fick inte vara ifred
en sekund.
Idag har hon varit lugn än så länge så det var kanske bara en
tillfällig nyck.
Fortsätter det så hoppas jag att lite extra motion och metal
träning kan få henne på andra tankar.

Idag får jag ovanligt sällskap vid pysselbordet då min bästa
vän ska komma och göra ett kort.
Händer inte ofta men hon är riktigt duktig när hon väl tar sig
tid att pyssla.
Själv ska jag ta mig i kragen och sätta igång med julkorten.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Ninni

Ryser när du skriver Julkort=)



Hoppas den lilla damen lugnar ner sig..jobbigt när dom håller på så!



Ha en fin dag och pyssla på..kramen

2011-08-08 @ 08:35:41
URL: http://ninni.blogg.se/
Postat av: Znogge

Ja, det var ett tag sedan vi såg ett julkort här ;-) Tänkte faktiskt på det för någon dag sedan...



Hoppas skendräktigheten avstannar snabbt.



Kram

2011-08-08 @ 10:45:31
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Karin Johansson

Min collie fick en depression efter ett löp, det var jobbigt innan det släppte....

Har en vän som blev av med allt vad telefoner o fjärrkontroller heter när hennes hund var skendräktig. Så sakanar du dem, kolla där hunden är mest! :-)

2011-08-08 @ 13:02:30
URL: http://cilliemamman.bogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0