Söndag.


Vilken otroligt skön dag det var igår.
Soligt och varmt hela dagen.....klockan 22 var det fortfarande
10 plusgrader.
Vi tillbringade det mesta av dagen ute och fick en hel del gjort
utan att göra ett dugg.
Min bästa vän kom nämligen förbi och gav sig på att klippa de
buskar som behövde snyggas till efter den tuffa vintern.=)
Hon blev sen kvar hela kvällen vilket så klart var jättemysigt.

Idag är det mulet och trist men då jag behöver vila känns det
som helt ok.
Jag behöver en dag under myspläden sen hoppas jag att jag
är piggare igen.

Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Då var det ni som fick det fina vädret. Här hänger regnet i luften och inte heller temperaturen gör någon glad...



Ha en fin söndag!



Kram

2011-04-17 @ 10:09:32
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ninni

Vilken underbar vän du har som hjälper dig=)



Ja dagen igår var härlig..en riktigt mysig vårdag!



Ha det gott idag med..kramen

2011-04-17 @ 10:17:57
URL: http://ninni.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0