Onsdag.



Köpte mig en helt underbar tunika igår på Zizzi.
Det står mitt namn på hela deras vårsortiment så jag vågar nog
inte gå in där mer på ett tag.
Stackars plånboken=/.
Gardiner blev det också som planerat.

Svårt att få rätt färg på bilden...de är riktigt gröna i verkligheten.
Ser nu på bilden att det gått en tråd i denna längd så det blir till att
byta den.
Jag är verkligen jättedålig på att titta noga på saker innan jag
köper dem.=/
Några penséer och en kruka påskliljor fick jag också med mig.
Orkade inte plantera dem igår så det får bli idag istället.
Det börjar faktiskt klarna upp nu så det blir kanske en riktigt fin
dag.

Ikväll kommer Malin,Hella och Eva hit och pysslar.....det var
evigheter sen jag hade en pysselträff här hemma så jag ser
verkligen fram emot det.
Så inspirerande att träffa andra med samma hobby.=)

Lite typiskt mig att planera in både shopping och pysselträff
dagarna efter varandra men det blir nog lätt så när det finns så
lite ork till att göra roliga saker.
Man vill liksom passa på när det går även om det kostar på efteråt.

Ha en underbar vårdag!


Kommentarer
Postat av: Nettan

Härligt med lite nya vårkläder !



Hoppas du får en härlig dag med blommor och pyssel.

Här är det tråkväder så man har lust att hoppa upp i soffan och bara mysa !



kram

2011-04-13 @ 09:18:51
URL: http://hasselby.blogg.se/
Postat av: Znogge

Jättesnygg tunika och även gardinerna är väldigt fina. Ser fram emot att se dem på plats!



Kram

2011-04-13 @ 17:16:25
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0