Fredag.


Så är det fredag igen då och vi är inne i april månad.
Idag är det gråtrist ute och plusgrader.
Hoppas att tempraturen håller sig på plussidan från och med nu.

Känner mig lite piggare idag så jag trotsar värken och åker som
planerat på vårmässan med min mor och min vän Annica.
Får väl vila mig när jag kommer hem.
Jag har inte varit på vårmässan på flera år nu så det ska bli
riktigt kul att gå och kika runt lite där.
Inredning,trädgård och goda ostar är det som lockar.=)


Ha en härlig dag!

Kommentarer
Postat av: Znogge

Vårmässa låter som ljuv musik i mina öron!



Ha en härlig dag.



Kram

2011-04-01 @ 10:02:11
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Ragnvi

Morning! Var länge sedan jag kikad in här! Så vårfint du gjort i bloggen! Och härliga foton på dina pälsklingar!

Vårmässa...ljuvligt! Hoppas vi får se nån bild därifrån!

FB o jag kommer inte riktigt överens...

Kramen!

Ragnvi

2011-04-02 @ 08:46:50
URL: http://rankans.blogg.se/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0