Fredag.


Känns lite trögt att uppdatera bloggen ....det händer inte mycket
just nu.
Jag är dessutom jättedålig på att kommentera i andras bloggar.
Hoppas det bara är en svacka.

Sovit dåligt i natt pga värk men också pga Vilda.
Hon tyckte åter igen att det var läge att märka revir i bädden.=(
Medan jag tog hennes bädd till duschen så passade hon på att
hoppa upp i vår säng....nått hon inte gjort en enda gång sen
hon började ligga i bädd på golvet.
Väl där så ville hon inte alls gå ner igen och morrade åt husse när
han skulle ta ner henne.
Gissa om hon åkte ner på golvet i rasande fart.
Hon har aldrig tidigare protesterat så men nu på äldre dagar tycks
hon tro att hon kan göra lite som hon vill.
Det är löptid nu så det är kanske det som gör henne lite orolig.
De borde börja löpa vilken dag som helst men jag har inte sett
nått tecken alls på att det är på gång.

Dagens måste är att handla mat på Ica Maxi vilket inte lockar ett
dugg men vad göra när kylen är tom.
Jag har ingen lång lista som tur är.
När det är avklarat hoppas jag att solen kommit fram.
Det har varit frost även i natt så det är lite kyligt nu på morgonen.

Ha en skön dag!



Kommentarer
Postat av: Znogge

Gamla damer kan bli riktigt bestämda damer men morrande vill man inte ha. Säkert kan det vara löpet som spökar. En del blir helt yra i mössan.



Ha en fin fredagskväll!



Kram

2011-04-15 @ 15:30:09
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Sickan

Löpet är nog inte långt borta. Då brukar dom alltid "falla ur" formen!

Ha det bra!

kram

2011-04-15 @ 22:54:09
URL: http://sickanscrappar.blogspot.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0