Torsdag.


En mulen morgon men det har utlovats uppehåll så jag
hoppas på det.
En av mina underbara vänner kommer hit idag för att
hjälpa mig med att tömma de sista krukorna på gamla
blommor och sen plantera ljung istället.=)
Ska bli så skönt att få det höstfint i krukorna.
Ikväll ska vi åka och uppvakta svärsonen som fyllt år
så dagen är verkligen fullbokad.
Jag räknar ändå med att hinna vila lite i eftermiddag.
Det är nog ett måste om jag ska orka med.

Vilda fick behålla riset och kycklingen hon åt igår men
för att vara på den säkra sidan så får hon gå på samma
diet även idag.
Nej nu ska jag försöka reka igång mina stela leder innan
min vän kommer och hämtar mig....vi ska börja dagen
med att åka och köpa ljung.
Jag har verkligen underbart fina vänner.=)
Ha en härlig dag alla!


Kommentarer
Postat av: Znogge

Så skönt att Vilda fick behålla maten men en viss försiktighet kan nog vara klok.



Kram och ha en skön dag i trädgården!

2010-09-23 @ 09:06:25
URL: http://znogge.wordpress.com/
Postat av: Eleonora

Ja, så goa vänner du har! Lycka till med planteringen. Ska göra detsamma idag, för igår blev det inte av.



Skönt att Vilda verkar ha klarat persen med dåliga magen. Hoppas nu det håller i sig.



Ha det underbart roligt med din rara vän. Kram

2010-09-24 @ 08:59:16
URL: http://konvaljen.blogspot.com

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0