Tisdag.


Solen skiner och det är vackert frostigt.
Jag sitter och försöker stänga ute ljudet av grävskopan och
lastbilarna....de jobbar med vägen precis utanför vårt hus.
Förra hösten började de med att byta vattenledningar i hela
området vilket pågick ända till i juni och nu är det alltså dax
för vägen.
Den har varit under all kritik så det känns skönt att det
äntligen görs nått åt den.
Hoppas bara att det inte tar lika lång tid som med
vattenledningarna.
Idag tänker jag ta dagen som den kommer....något jag
måste bli bättre på.
Det är lättare att tänka så på hösten tycker jag för den är
mer kravlös en våren och sommaren.
Nu ska jag värma mig med en kopp te.
Ha en skön dag!

Kommentarer
Postat av: Eleonora

Det gör du rätt i - en kopp te extra, alltså!

Luften börjar bli smått kylig nu och igår hade jag faktiskt ceps på ffg. Det blåste rätt bra här och jag skyddar mig så gott det går från att slippa få om den långvariga förkylningne. Kram kram

2010-09-28 @ 09:11:03
URL: http://konvaljen.blogspot.com
Postat av: Znogge

Vägen ska väl helst bli klar innan snön och vintern kommer. Kan vman hoppas i alla fall...



Kram!

2010-09-28 @ 11:38:19
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera gärna inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0